Contact

Wilt u een medewerker spreken? Dat kan per telefoon, op kantoor, via mail of contactformulier of via Facebook Messenger. Net wat u het prettigste vindt.

natuurlijk samen
natuurlijk samen

Wilt u een medewerker spreken? Dat kan per telefoon, op kantoor, via mail of contactformulier of via Facebook Messenger. Net wat u het prettigste vindt.

Klantenservice

Openingstijden

Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur. Wilt u langskomen op kantoor? Op dinsdag- en donderdagochtend zijn we geopend van: 8.30 tot 12.30 uur.

Voor dringende zaken belt u altijd, ook buiten kantooruren en in het weekend naar 088 281 60 00

Contact opnemen

Gemiddeld binnen 3 werkdagen antwoord

U kunt alle soorten vragen of opmerkingen kwijt op het contactformulier. U kunt ook wijzigingen aan ons doorgeven.

Vul ons contactformulier in
Direct iemand aan de lijn

U kunt ons bellen van 8.00 tot 17.00 uur op 088 281 60 00.

Bij zeer dringende technische storingen kunt u ook na sluitingstijd bellen.

Bel ons
Iets persoonlijk bespreken op kantoor

Op dinsdag- en donderdagochtend bent u van harte welkom van: 8.30 tot 12.30 uur.

Gemiddeld binnen 3 werkdagen reactie

Stuur ons een mailtje naar
info@brabantwonen.nl

Mail ons
Kom langs op een van onze locaties

Venusstraat 2
5345 LP Oss

Postadres en route

Graafseweg 294
5213 AS 's-Hertogenbosch

Postadres en route

Uw klantportaal

Via Mijn BrabantWonen kunt u makkelijk een paar zaken direct regelen. Zoals uw gegevens wijzigen, huur betalen, een reparatieverzoek doorgeven of een medehuurder aanmelden.

Naar Mijn BrabantWonen
Op werkdagen gemiddeld binnen 3 uur reactie
U bent journalist

Voor alle journalistieke vragen kunt u contact opnemen met de persvoorlichter van BrabantWonen 088 281 62 30.

Dit telefoonnummer is uitsluitend bedoeld voor persvragen.

U bent leverancier

Rabobank NL58RABO0140400885
KvK 16024144
BTW-nummer NL002713937B01
Fiscaal nummer 0027.13.937

Onze inkoopvoorwaarden
Aedes Algemene Inkoopvoorwaarden BrabantWonen
acturering aan Stichting BrabantWonen

Veelgestelde vragen

Hoe kom ik aan een huurwoning?

Als een woning of appartement vrijkomt, kunt u deze vinden op de website van Thuispoort. Reageren op huurwoningen van BrabantWonen en andere woningcorporaties kan alleen via Thuispoort.

Alles voor woningzoekenden

Ik ben heel dringend op zoek naar woonruimte. Kan ik voorrang krijgen op de wachtlijst?

Heeft u met spoed woonruimte nodig? Moet u of uw gezin vanwege een noodsituatie zo snel mogelijk verhuizen? Is het écht dringend en zijn er geen andere oplossingen?

In heel bijzondere of bedreigende situaties kunt u voorrang krijgen bij het zoeken naar een huurwoning. U moet dan urgentie aanvragen bij Thuispoort.

thuispoort.nl/urgentie

Er is iets kapot aan mijn huis. Hoe kan ik dat laten repareren?

Is er iets kapot aan uw huis? Sommige schades repareren wij, sommige schades moet u zelf (laten) repareren. Zijn wij verantwoordelijk? Dan lossen we het zo snel mogelijk voor u op.

Reparatieverzoek

Toon meer veelgestelde vragen

Regel uw zaken eenvoudig via Mijn BrabantWonen

Het klantenportaal voor u!

Mijn BrabantWonen
Sluiten

Contactformulier

1. Algemeen

  • Gebruik dit formulier alleen als u in een appartementengebouw van BrabantWonen woont en u een brief van ons heeft gekregen over de wijzigingen bij de schoonmaak. We verzamelen eerst alle vragen en kijken per appartementengebouw wat gebundeld kan worden. Hierdoor kan het wat langer duren voordat u reactie van ons krijgt.



  • Betaalt u relatief veel huur in verhouding tot uw inkomen? Dan komt u misschien in aanmerking voor een eenmalige huurverlaging.

    Huurverlaging

  • Ieder jaar gaat de huur een beetje omhoog, dat komt omdat wij als corporatie te maken hebben met toenemende kosten.

    Huurverhoging

  • Normaal gesproken gaat de huur elk jaar wat omhoog. Maar er zijn uitzonderingen waarbij er geen huur wordt verhoogd of verlaagd. Dit noemen we huurbevriezing.

    Huurbevriezing

  • Automatische Incasso
    Bent u liever niet te laat met betalen? Maak dan gebruik van automatische incasso. U kunt BrabantWonen machtigen de huur automatisch van uw bankrekening af te schrijven. De huur wordt de 5e dag van de maand automatisch afgeschreven. Als u het niet eens bent met deze afschrijving, kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen acht weken na afschrijving contact op met uw bank. Vraag uw bank naar de voorwaarden.
  • Door akkoord te gaan verleent u toestemming aan BrabantWonen om bedragen af te schrijven van uw bankrekening voor de huur van de woning, garage of parkeerplaats. De huur wordt automatisch afgeschreven op de 5e dag van de maand. U ontvangt van ons een bevestiging per e-mail met de ingangsdatum waarop de huur automatisch wordt afgeschreven. Ontvangt u geen e-mail? Neem dan contact met ons op.

  • Om BrabantWonen toestemming te geven automatisch bedragen van uw bankrekening af te schrijven voor de huur van uw woning, garage of parkeerplaats dient u hier 'Ja' te kiezen.

  • Uw aanvraag voor een betalingsregeling wordt eerst door BrabantWonen beoordeeld. U ontvangt van ons bericht of wij akkoord gaan met uw voorstel. Heeft u geldproblemen? Neem dan meteen contact met ons op!

  • Via ons klantportaal Mijn BrabantWonen kunt u doorgeven dat u lid wordt van het Glasfonds. Log in op Mijn BrabantWonen om dit zelf te regelen.

    Of vul het contactformulier in op de pagina service-abonnement en glasfonds, dan regelen wij dat voor u.

    Glasfonds

  • Heeft u een klacht over onze dienstverlening? Dan kunt u dat hier melden.

    Is er iets kapot in uw woning of gebouw? Kies dan voor onderwerp 'Reparatieverzoek'.

    Klacht doorgeven

  • Overlast kan soms vervelend zijn. Op onze website vindt u informatie en tips hoe u met overlast kunt omgaan, wat u daar (zelf) aan kunt doen, en hoe u overlast kunt melden.

    Overlast en Veiligheid

  • Via ons klantportaal Mijn BrabantWonen kunt u zelf een reparatie doorgeven. Voor sommige kleine reparaties kunt u een tijdsblok aangeven waarop we bij u langs kunnen komen. Log in op Mijn BrabantWonen om dit zelf te regelen.

    Of vul het reparatieformulier in op onze website, dan regelen wij dat voor u.

    Reparatie melden

  • Via ons klantportaal Mijn BrabantWonen kunt u zelf een service-abonnement afsluiten. Log in op Mijn BrabantWonen om dit zelf te regelen.

    Mijn BrabantWonen

    Of vul het formulier in op onze website. Dan regelen wij dat voor u.

    Service-abonnement

  • Via ons klantportaal Mijn BrabantWonen kunt u zelf uw telefoonnummer wijzigen. Log in op Mijn BrabantWonen om dit zelf te regelen.

    Of vul dit formulier verder in, dan regelen wij dat voor u.

    Mijn BrabantWonen

  • Wilt u energiezuiniger leven? Of uw woning aanpassen zodat u langer thuis kunt blijven wonen? U kunt BrabantWonen vragen bepaalde verbeteringen aan te brengen in uw huis. U betaalt daarvoor een kleine huurverhoging.

    Informatie over huis aanpassen

    Informatie over energiezuiniger wonen

  • Als u van plan bent uw woning te ruilen met iemand anders, lees dan eerst de informatie op de pagina Woningruil. Op deze pagina vindt u ook het formulier waarmee u woningruil kunt aanvragen.

    Woningruil

Deze site is beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing.

2. Uw gegevens

  • Adres*
Deze site is beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing.

3. Uw vraag

  • Ik wil graag de volgende verbetering(en) op maat aanvragen:
  • Als u bestanden meestuurt zorg dan dat uw persoonlijke gegevens zoals burgerservicenummer (BSN) onleesbaar zijn gemaakt.

Deze site is beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing.