Onderzoek: uw mening doet ertoe!

Uw mening is voor ons belangrijk! Daarom vragen we doorlopend wat onze klanten van ons vinden, via de telefoon of digitaal. Als we u vragen, doet u dan mee?

Uw mening is voor ons belangrijk! Daarom vragen we doorlopend wat onze klanten van ons vinden, via de telefoon of digitaal. Als we u vragen, doet u dan mee?

Hoe doen we ons werk? Zorgen we ervoor dat u prettig kunt wonen? Dat vragen we doorlopend aan onze klanten. Of beter: dat laten we aan u vragen.

KWH belt of mailt

Het 'kwaliteitscentrum woningcorporaties huursector', in het kort KWH, regelt het onderzoek. KWH belt of mailt huurders om te vragen wat ze van ons denken. Dat geven ze dan aan ons door zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

De e-mails worden verzonden door DESAN. Dit is het onderzoeksbureau waarmee KWH samenwerkt. U kunt een e-mail ontvangen of u kunt gebeld worden met de vraag om een vragenlijst in te vullen.

Het kan dus zijn dat iemand van KWH u opbelt. Of een mailtje stuurt, en vraagt naar uw ervaringen met BrabantWonen.

Bent u tevreden?

Ze vragen dan bijvoorbeeld hoe we het doen bij reparaties, bij onderhoud. Of wanneer u uw huur heeft opgezegd. Of als u een huis bij ons gaat huren. Bent u tevreden? Hoe kunnen wij verbeteren?

Help ons en doe mee!

Wij vinden uw mening belangrijk. Als KWH u belt of mailt, doet u dan mee?

Keurmerk KWH-Huurlabel
Blijkt uit het onderzoek dat de klanten tevreden zijn? Dan krijgt de corporatie een keurmerk: het KWH-huurlabel. Corporaties moeten dat wel blijven waarmaken. KWH blijft klanten benaderen om naar hun ervaringen te vragen.
Zijn klanten niet meer tevreden genoeg? Dan verliest de corporatie het keurmerk weer. Zo kunt u er zeker van zijn dat een corporatie met het keurmerk KWH-Huurlabel goede dienstverlening biedt. 
BrabantWonen is een van de corporaties die het keurmerk KWH-huurlabel heeft ontvangen.

Meer informatie

  • Delen