Een klacht indienen

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u tevreden bij ons huurt. Toch kan het voorkomen dat u een klacht heeft over ons. Bijvoorbeeld over het onderhoud of over een medewerker van BrabantWonen. Wij proberen altijd samen met u tot een oplossing te komen.

U kunt uw klacht per brief of via het contactformulier op de website aan ons doorgeven. U ontvangt binnen tien werkdagen schriftelijk bericht van ons.

Gaat uw klacht niet over ons of onze dienstverlening, maar over de situatie in uw omgeving? Bijvoorbeeld over last van uw buren, ongedierte of wietplantages of drugsoverlast? Kijk dan bij de links hieronder.

Vraag en antwoord

Ik heb een klacht ingediend maar ben het niet eens met hoe die is afgehandeld. Wat nu?

Een klacht meldt u altijd eerst bij BrabantWonen. We kijken dan samen hoe we het kunnen oplossen. Heeft u een klacht bij ons ingediend, en vindt u dat we uw klacht niet goed hebben afgehandeld? Dan kunt u naar de onafhankelijke Klachtencommissie.

Meer informatie

  • Delen