We proberen alles zo goed mogelijk te doen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij proberen altijd samen met u tot een oplossing te komen.
Er zijn verschillende soorten klachten. Heeft u een reparatieverzoek? Of heeft u overlast van bijvoorbeeld uw buren? Neem dan contact met ons op via Ik wil iets laten repareren of Ik wil overlast melden.
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u ons online klachtenformulier invullen. U kunt ook bijlagen toevoegen. Bijvoorbeeld foto's of een brief die te maken heeft met uw klacht. Wij streven ernaar om binnen 10 werkdagen na het indienen van uw klacht contact met u op te nemen.
Let op: langere reactietijd tijdens de vakantieperiode
Tijdens de vakantieperiode kan het iets langer duren voordat u een reactie van ons ontvangt. Onze excuses voor het eventuele ongemak.
Heeft uw klacht of vraag dringend aandacht nodig? Neem dan contact op met ons Klantinformatiecentrum.
Ik wil een klacht doorgeven