Hoe betaalt u?

Als huurder bij BrabantWonen betaalt u elke maand vooraf huur en eventuele bijkomende kosten, zoals servicekosten. 

In het huurcontract is afgesproken dat het huurbedrag vóór de vijfde dag van de maand op onze rekening staat (voorbeeld: de huur van september moet vóór 5 september betaald zijn). Betalen via automatische incasso is het makkelijkst, dan staat het bedrag altijd op tijd op onze rekening. U kunt betalen op vier manieren:

  • Automatische machtiging: u geeft toestemming aan BrabantWonen elke maand de huur van uw rekening af te schrijven. Dat kan via Mijn BrabantWonen.

  • Periodieke overschrijving: u geeft uw bank zelf elke maand opdracht de huur over te maken. Ons bankrekeningnummer is: NL58RABO0140400885.

  • Met iDeal via Mijn BrabantWonen.

  • Pinnen op ons kantoor in Oss of ‘s-Hertogenbosch. Dit kan alleen tussen 8.30 tot 12.30 uur.

Vraag en antwoord

Wat doe ik als ik niet op tijd kan betalen?

Lukt het u door omstandigheden niet om de huur op tijd te betalen? Of heeft u andere schulden? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Afhankelijk van uw situatie maken we een betalingsregeling of zoeken we een andere oplossing. Onze medewerkers kunnen u hierover informeren. U kunt ook via Mijn BrabantWonen een betalingsregeling aanvragen.

Wat doe ik als ik het niet eens ben met een afschrijving?

Als u het niet eens bent met een afschrijving, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Het kan zijn dat u of wij iets over het hoofd hebben gezien. Wij proberen in overleg met u tot een oplossing te komen.

Meer informatie

Misschien ook interessant?