iedereen lekker wonen Lekker Wonen voor Iedereen Lekker wonen voor iedereen Lekker wonen voor iedereen Lekker wonen voor iedereen

Overlast melden

BrabantWonen hecht waarde aan het woongenot van al haar huurders en zet zich in om buurtoverlast op te lossen. Toch is het goed om eerst over een klacht te praten met uw buurtbewoner(s), voordat u de klacht bij ons neerlegt. Misschien is de veroorzaker zich van geen kwaad bewust. Een vriendelijk gesprek kan vaak de lucht al klaren.

Buurtbemiddeling

Wij kunnen ons voorstellen dat het soms moeilijk is om met uw buren over uw klachten te praten. In zulke gevallen werkt BrabantWonen samen met Buurtbemiddeling. Buurtbemiddeling helpt u om in gesprek te gaan en zoekt samen met u en uw buren naar een oplossing. U kunt Buurtbemiddeling zelf inschakelen met  het aanmeldformulier op deze pagina, of onze medewerkers doen dat na overleg met u. In de meeste gevallen kunt u op deze manier zelf problemen oplossen.
Huurders van de locatie Oss kunnen ook rechtstreeks contact opnemen met buurtbemiddeling. Medewerkers van buurtbemiddeling zijn te bereiken via telefoonnummer 088 - 374 425 25 of via buurtbemiddelingoss@ons-welzijn.nl

Wat als de overlast niet stopt?

Als de overlast niet stopt dan kunt u andere stappen ondernemen. Afhankelijk van de overlast kunt u contact met ons opnemen, of direct met de politie. Wilt u overlast melden? Bekijk dan het overzicht van uw vestiging waar bij elke vorm van overlast staat aangegeven waar u terecht kunt.

Mocht het niet duidelijk zijn waar u zich kunt melden dan kunnen onze medewerkers u goed adviseren. Bovendien voorkomt dat vaak onnodige problemen of ruzies.

Burenoverlast

Klachten over burenoverlast kunt u zowel telefonisch als schriftelijk of via het contactformulier melden bij BrabantWonen. U kunt echter ook langskomen op het kantoor van BrabantWonen. De afdeling Sociaal Beheer neemt uw klacht in behandeling. Afhankelijk van de aard van de klacht zal een medewerker van de afdeling Sociaal Beheer een gesprek hebben met de overlastveroorzaker of deze schriftelijk sommeren de overlast te stoppen. Ook is het mogelijk dat onze medewerker u benadert om uw klacht te verduidelijken.




Een ogenblik geduld a.u.b.