iedereen lekker wonen Lekker Wonen voor Iedereen Lekker wonen voor iedereen Lekker wonen voor iedereen Lekker wonen voor iedereen

Een klacht melden

Het kan voorkomen dat u een klacht heeft. Dat kan bijvoorbeeld een klacht zijn over het onderhoud of over een medewerker van BrabantWonen. Wij nemen uw klacht serieus en proberen in overleg met u tot een oplossing te komen. Wilt u overlast melden? Bekijk dan de pagina ‘overlast melden’ voor meer informatie.

Hoe kunt u een klacht melden?

U kunt uw klacht zowel telefonisch als schriftelijk of via het contactformulier op de website bij ons melden. U ontvangt binnen tien werkdagen schriftelijk of telefonisch bericht van ons. In sommige gevallen, bijvoorbeeld bij een klacht over onderhoud, komt er een medewerker bij u thuis om een goed beeld van de situatie te krijgen. Uiteraard maken wij hiervoor altijd vooraf een afspraak met u. Onze medewerker spreekt de oplossingen met u door en legt de hierover gemaakte afspraken schriftelijk vast.

Niet tevreden? Wat nu?

Medewerkers van BrabantWonen doen hun best om uw klacht zo goed mogelijk op te lossen. Toch kan het gebeuren dat u vindt dat wij uw klacht niet correct hebben afgehandeld. Wij vragen u allereerst de klacht op te lossen met medewerkers van BrabantWonen. Als dit niet lukt, kunt u zich tot de leidinggevende van de
medewerker richten. Blijft u desondanks van mening dat uw klacht niet correct wordt behandeld, dan kunt u zich wenden tot de Klachtencommissie.




Een ogenblik geduld a.u.b.