iedereen lekker wonen Lekker Wonen voor Iedereen Lekker wonen voor iedereen Lekker wonen voor iedereen Lekker wonen voor iedereen

Klachten

Het kan voorkomen dat u een klacht heeft. BrabantWonen zal uw klacht altijd serieus nemen en in overleg met u tot een oplossing proberen te komen. Wilt u overlast melden? Bekijk dan de pagina ‘overlast melden’ voor meer informatie.

Hoe kunt u een klacht melden?

U kunt uw klacht zowel telefonisch als schriftelijk (per brief of via het contactformulier op de website) bij ons melden. U kunt echter ook langskomen op het kantoor van BrabantWonen. Als u uw klacht schriftelijk meldt krijgt u binnen tien werkdagen schriftelijk of telefonisch bericht van ons. Wij geven dan onder andere aan wie van onze medewerkers uw klacht in behandeling neemt. Het antwoord op uw klacht ontvangt u schriftelijk, of wij nemen telefonisch contact met u op. Dit is afhankelijk van de klacht. In sommige gevallen, bijvoorbeeld bij een klacht over onderhoud, zal een medewerker u bezoeken om een goed beeld van de situatie te krijgen. Uiteraard wordt hiervoor altijd een afspraak met u gemaakt. De gemaakte afspraken worden schriftelijk vastgelegd.

Welke afdeling neemt uw klacht in behandeling?

  • Klachten over de huurprijs of huurbetaling neemt de afdeling Klant & Wonen in behandeling.
  • Klachten over het onderhoud in en om uw woning neemt de afdeling Technische Diensten in behandeling.
  • Klachten over medewerkers neemt de afdeling waar de betreffende werknemer werkzaam is in behandeling.



Een ogenblik geduld a.u.b.