natuurlijk samen

natuurlijk samen

natuurlijk samen

natuurlijk samen

natuurlijk samen

natuurlijk samen

natuurlijk samen

natuurlijk samen

natuurlijk samen

natuurlijk samen

natuurlijk samen

natuurlijk samen

natuurlijk samen

natuurlijk samen

natuurlijk samen

natuurlijk samen

nieuwsoverzicht 25/04/2022

Onze dienstverlening loopt even niet op rolletjes

Vorige maand zijn wij overgestapt naar een nieuw computersysteem. Helaas hebben we te maken met opstartproblemen. Het kan zijn dat u hier ook last van heeft.

natuurlijk samen

Wij zijn gelukkig nog steeds goed te bereiken. Maar soms kost het onze medewerkers meer tijd om zaken uit te zoeken. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren bij het plannen van een reparatieverzoek of het opzeggen van de huur. U zult dan langer moeten wachten.

Tijdelijk geen herinnering huurbetaling

Mocht u de huur niet op tijd betaald hebben dan kreeg u altijd een bericht van ons. De afgelopen tijd heeft u dit bericht niet ontvangen. Zorg daarom dat u zelf op tijd uw huur betaalt. Op die manier lopen achterstanden niet op. 

We vinden dit zelf erg vervelend en we werken hard aan oplossingen. Maar we hopen ondertussen op uw begrip hiervoor.

Formulier, 'Mijn BrabantWonen' en balie

Heeft u vragen dan kunt u ons ook bereiken via het contactformulier. U kunt ook zelf een reparatieverzoek inplannen via het klantportaal ‘Mijn BrabantWonen’.

Wilt u een medewerker persoonlijk spreken op kantoor dan kunt u op dinsdagochtend en donderdagochtend in 's-Hertogenbosch en Oss tussen 8.30 en 12.30 uur gewoon bij ons binnen lopen. Komt dit niet uit? Maak dan gerust een afspraak voor een ander moment.

  • Delen